11 augusti

Oj vad det var längesen jag skrev nu. Har ju varit på släktträff en sväng och träffat många människor man inte alls känner och några få som man känner typ 10 av 50 inte så nice.

Detta är då "bryllingarna" eller fyrmänningarna som man brukar säga.
Olle, Jonas, Viktor, Någon, Jag, Någon, Jenny, Någon, Någon, Ann



Just nu sitter jag och irriterar mig på Simon som är en härmapa!

Har precis duschat och ska nog snart lägga mig eftersom jag ska jobba imorgon, fast börjar nio så det är inte så farligt!
Sedan på torsdag drar festivalen igång så då blir det jobb ända till söndag misstänker jag. Skulle visst bli lite kräftskiva för min familj mellan passen hörde jag också. Mysigt. Rasmus kommer ju på torsdag också så det är prima!
Hoppas det kommer någon rolig till festivalen som orkar följa med mig ibland och fota lite?

Jag har iallafall kommit på att min rygg är inget bättre än en sönderruttnad gammal gungstol utan ryggstöd. Usch vad den gör ont hela tiden inte skönt för fem öre.

jaja, det blir som det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0