12 augusti

Jag har funderat länge på en sak. Om man frågar en person om man ska hitta på något någon dag får man som svar, visst hör av dig? Har inte jag redan gjort det, varför kan inte den personen ta ansvar för vänskapen och höra av sig?
Och  en annan sak, märker man inte själv om man glömmer bort en nära vän?
Jag tycker att jag försöker på alla sätt men får ingen respons så nu ger jag upp, det gör ont, riktigt ont men jag orkar inte kämpa utan respons.


Idag har jag jobbat 9-3 typ och sedan kollat på fotboll med mamma, pappa & Cicci. Orkar inte skriva mera.
Längtar grymt mycket till skolan så man slipper tänka på allt jobbigt. Men det dyker väl upp annan skit då menmen





Andreas vi glömmer dig aldrig.

Kommentarer
Postat av: amanda

Men ÅH! Sötis. Du anar inte. I hela kroppen. Haha. Jag blev jätteglad. För ingenting egentligen. Haha. Men åh. Länge sedan. Är det bra med dig?



Ta hand om dig.

2009-08-12 @ 23:48:35
URL: http://amandaolivia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0