22 augusti

Nu har skolan äntligen dragit igång!
Känns så skönt att börja igen, att komma tillbaka i dagliga rutiner och få träffa massa människor man inte sett på länge. Ska bli grymt kul att börja läsa foto, hoppas jag kommer med någon jag känner? Men det blir nog bra.
Igår hade vi nollning med stackars Mp1b som såg ut att tänka "vad har gått snett i denna klassen?" lite så. Men vi hade iallafall jätteroligt och det hoppas vi att ni ettor också hade.

Just nu sitter jag och kollar på Den gröna milen som är en av mina favoritfilmer. Älska älska älska Tom Hanks. För övrigt så är min absoluta favoritfilm Forrest Gump också den med Tom Hanks i huvudrollen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0