3 augusti

Imorse (typ 12) åkte jag, pappa och mamma till Gunilla och Karl för att titta på Anton och lämna lite presenter. Han var jättesöt men lite skrikig. Men så är väl alla tvåveckorsbebisar kan jag tro.
Efteråt åkte jag till Cicci och följde med dem till Karlstad. Det blev en sväng på Ikea och mat på donken, tyvärr! Sedan åkte jag hem och hamnade här.
Möte om festivalen på Onsdag, hoppas på jobb!
Karin från festivalen frågade mig om jag inte ville göra något för Andreas under festivalen. Men vet inte vad det skulle vara. Om någon kommer på något bra kan ni väl höra av er?
Funderar på om man kan få någon att spela någon låt, om någon vet någon låt han gillade eller så?



Eftersom alla andra kör på detta så;
Dagens Outfit!


tröja från gina tricot
jeansleggins från vila (erixonsfashion)

Aja, nu ska jag väl försöka städa. Eftersom jag är så seeeeg. Och klockan 21 blir det lipstick jungle.
over n' out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0