4 augusti

Vaknade runt 11 idag och drog mig upp till sävsjön och Cicci. Vi blev barnvakt åt Bella, jobbig men söt! Sedan åkte vi in till Grumset och handlade. Sen skulle Cicci jobba. Så jag åkte hem och tydligen skulle alla hemma åka till Skoghall för min bror spelade match där så jag blev kvar ensam hemma! Jag kände att det var dags att vara duktig så jag städade nedervåningen och figga disken så det så! Sedan är det så att jag har gjort ett försök till att vara hurtig iallafall lite grann. Så jag gick ut och gick/sprang. Hamnade hos farmor och farfar så fick gå ut med hundarna. Sedan drog jag hemåt. Åt lite rökt fisk som mor och far hade med sig hem sedan hamnade jag här vid datorn som vanligt!

Jag är så otroligt sugen på att köpa kläder. Men såklart när man väl har massa pengar så hittar man ingenting. Behöver en ny telefon också eftersom jag ränner runt med Sannas mobil!

Det är ingen som har lust att göra något riktigt kul snart? Emil, grillat? Jag är så inte sugen på att sitta hemma varje kväll!

Idag har jag kommit på att jag vill måla om mitt rum till någon ljus färg, typ vitt kanske, eller liknande! Behöver så mycket ljus jag kan få här inne. Det är så otroligt mörkt här även sommartid så undrar hur det blir till vintern. Ska även möblera om snart känner jag. Cicci hjälp mig? (a


jaja, nu sitter jag och kollar på Scrubs och det blir väl det ett tag till antar jag.

Marcus Alvarsson, hör av dig om du ser detta!

Goodnight y'all





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0