12 juli

Lite mer än 6 månader blev det. Jag hoppas vi fortfarande kan vara vänner.    <3



Idag kom Rasmus till mig runt två för Per-Åke skulle hjälpa pappa. Vi åt smultron, jordgubbar och hoppade studsmatta. Vi gungade tillochmed lite i hammocken. Sedan åkte vi till Farmor och Farfar och fikade. Bullar & kakor, mums!
På kvällen köpte mina söta föräldrar pizza (händer inte så ofta i denna familjen) och sedan skulle jag till Cicci. När jag kom till henne så säger Jacob att jag ska åka och hämta dem, så det var bara att fara iväg.
Vi pratade lite, åkte lite båt, bogserade lite studdsring, kastade lite vatten, blev lite blöta, pratade lite mera, åkte lite moped hem. Och Marcus frös så jag trodde mopeden skulle skaka sönder. Haha, nu sitter jag här och kollar Ice Age 2 och ska väl snart sova när jag har fått tillbaka känseln i fötterna, fryser lite!


Godnatt!

Kommentarer
Postat av: linnéa

jaa jag vet inte. men du får komma hit nån dag tycker jag, så vi träffas nåt under sommarn iallafall ;d

2009-07-14 @ 01:15:32
URL: http://linnnneaa.blogg.se/
Postat av: sofia

ja det tycker jag! :)

2009-07-14 @ 01:37:36
URL: http://ssofiaasberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0