18 juli

Det  var ett tag sen jag tog mig tid att skriva faktiskt. I fredags så började jag med att gå upp runt 8 för att ta mig till farmor och farfar för att fira deras bröllopsdag. 44 år var det i år. Och farfar hade glömt det som vanligt, iallafall så kom Rasmus och han är alltid lika mysig :) Vi åt tårta, lekte med bilar och smakade vinbär!
Senare åkte jag & Malin till Emil, för jag, Malin, Emil, Andreas, Dennis, Simon och Gustav skulle ut och åka med Emils flotte. Vi tog oss till trulsen och där fikade vi och badade lite. Träffade Marcus, Tobbe och Simon också. Sedan åkte vi förbi öna och sedan hemåt. På kvällen var vi hundvakt här hemma åt Disa, sen gick vi hem med henne runt 11. Träffade Gunilla och Karl på vägen och Gunilla som är gravid berättade att vattnet hade gått för någon dag sen så jag får mig en liten tremänning vilken dag som helst!
Idag har jag inte gjort mycket alls, mamma och pappa tyckte att jag skulle ut och övningsköra lite, så vi hamnade på Bergvik och sedan Edsvalla och hem. Hittade überfina gladiatorskor på skopunkten, vet att Cicci har såna och tror även Malin har såna, men äsch jag vill ha dem! Ska nog köpa dem någon dag.
Nu väntar jag på att maten ska bli klar, magen kurrar väldigt mycket.
Imorgon blir det Ikea med Cicci & Cattis tror jag, köpa grejer till Ciccis nya rum, underbart!
Har man inga egna pengar får man njuta av andras!





update; 22.59

Jag vill ta mig till kyrkan någon dag och tända ljus för Andreas i minneslunden, dom har minneslund i eds väl?
Är det någon som har lust att följa med?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0