8 juli

Mycket har hänt sedan jag skrev sist. Har inte haft någon ork att skriva på sistone.
Kan ju dra lite snabbt.
En mycket bra vän till mig och till många andra omkom tyvärr den 20 juni och vi saknar dig något otroligt.
Min bästa vän har förlorat någon riktigt nära och jag finns här för dig det vet du.
Michael Jackson gick bort den 25 juni och det är en stor förlust för musikvärlden.
Rix Fm festival var i stan och jag och Cicci var såklart på plats för att kolla milow!
Jag och min babe har varit tillsammans i över 6 månader nu.
Jag har börjat sommarjobba i Segmons folkets hus typ. Lite tråkigt.
Jag har badat och solat riktigt mycket även om de senaste dagarna har bjudit på regn och åska.
Jag har planerat att åka till k-hamn snart, kanske nästa vecka några dagar, måste höra med sannis :)

Annars har jag varit på bingo på jättesten idag, vann inte ett skit. Dåligt.

jaja, nu ska jag kolla på 2½ men sen scrubs, sen sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0