natt

Nu sitter jag här igen mitt i natten. Herregud vad jag har vänt på dygnet. Kommer bli jobbigt när Aston ringer och säger att vi ska jobba och jag ska upp 8. Ojoj.

Idag har jag varit i Borgvik en sväng, vilket inte var så kul eftersom flyguppvisningen var inställd pga regn. bajs.
Iallafall när vi kommer hem har det regnat så mycket så det forsar i källaren, härligt. Brunnen var överfull och likaså älven.  Så min bror fick ställa sig och ösa ur brunnen i ett dike, avloppsvatten uah. Och vi andra fick gå ner i källaren och lägga oss och torka golv också avloppsvatten, mys. Fick åka till farmor och duscha för att inte brunnen ska bli full igen. Mysigt för de har badkar, usch vad längesen jag badade badkar.
Nu är iallafall brunnen nästan tömd så nu kan vi duscha och använda toan här.

Hoppas på att åka till kristinehamn om några dagar, Sanna var är du?

Sitter och skriver med Jacob på msn, skönaste människan jag känner. Och helt säkert en av de bästa vännerna jag någonsin haft och kommer att få. Han är oslagbart bra!

         
Jacob och Izor en nykter natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0