10 juni

Nu är jag tillbaka på ännu en ny blogg (suck)!

Sommarlovet nalkas och regnet stänker mot fönstret, svensk sommar? yes.
Utseendet på denna blogg är väl inte det bästa men ska väl försöka fixa något imorgon eller så, idag är jag för trött och det är navy cis på tv så icke!

Imorgon ska jag med Cicci till skolan för att kolla när Max tar studenten, ska bli kul! Blir även avslutning för lillebroder i kyrkan imorgon kväll. På fredag är sista dagen i skolan och det kanns lite vemodigt ändå. Har knappt varit i skolan sista veckorna nu och man märker så lätt hur man saknar underbara mp1b. Hur ska det bli en hel sommar utan dem?
Ett par besök i k-hamn är ett måste för att sommarn ska funka känner jag!

Nu väntar tvn och agent Gibbs på mig så får bli mer skrivande imorgon.


Tänkte även slänga iväg en tanke till Therese Johansson Rojo och hennes släkt och vänner. Hoppas hon har det bra där hon är nu och hoppas de sätter dit de där idioterna.





puss!

Kommentarer
Postat av: linnéa

nejrå, bara att massa smågrejer kom på samma gång och jag blev lite arg ;$ haha men nu är allt bra igen. <3

2009-06-11 @ 10:49:50
URL: http://linnnneaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0