11 juni

Student idag! Nu ska jag göra mig klar och åka in och kolla på Max, om jag hittar Cicci någonstans.
Update kommer senare ;)

17.29




Kom hem från Karlstad för ett tag sen. Åkte med familjen Jacobs till grums och buss sen. Härlig familj det där!
Iallafall så ska jag till kyrkan snart och kolla på min brors skolavslutning, inte jättekul men har inget bättre för mig.
Träffade Therese och Säther förut vid skolan också, det var ett tag sen!

Grattis Max, Micke, Filip och alla andra som har tagit studenten!








22.42
http://www.tillminneav.se/showPage.php?id=856&tab=about
tänd ett ljus för therese.

Kommentarer
Postat av: Cicci (a)

Guuuud vad fin han är, jag tror jag dör! :D <33333333

2009-06-22 @ 22:49:32
Postat av: sofia

han är gullig :)

2009-06-26 @ 23:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0