12 juni (13 juni)



Sista dagen med mp1b! Till hösten är vi mp2b och ska nolla små ettor haha!

Jag har haft ett otroligt bra år med den här klassen, bästa klassen någonsin faktiskt!
Hoppas det blir lika kul nästa år och att vi orkar hålla ihop oss trots olika inriktningar!
Så, vem styr klassfest i sommar?


Annars har jag hunnit med skola, pizza på stan med julia och jerry, åmål till rasmus och en sväng till stackars cicci som fick köra hem mig i ösregn förut. Ängel är hon <3

justja, grattis till mary-kate & ashley som fyller, hm 23! Och sabine som fyller 17. (eftersom klockan nu är över tolv)

nu ska jag dra en film eftersom digitalboxen inte funkar pga regn och blåst sen ska jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0