1 november

Nu är det ju november på riktigt, även om jag kan tycka att det har varit november i en hel månad nu. Regnigt och kallt, usch.

Igår var jag i slottsbron för sofiatjosan hade fest. Mycket folk var det efter ett tag och jag träffade många jag inte hade träffat på mycket länge. Så det var mysigt. Sen träffade jag väl några nya människor också, trevligttrevligt. Ostadig och glad, kul kväll helt enkelt! Tills det började bråkas. Men vad kan man säga, vi var i slottsbron och då får man väl räkna med att det blir bråk tyvärr.

Idag har jag varit i Karlstad. Fick med mig två armband från vero moda hem. Nu ska jag kolla på tv, duscha, äta sen sova och imorgon är det skola för fulla muggar. Halv 9-4 underbart.

Lite bilder från igår. Creds till Linnea och Malin som skickade bilder!

jag och malin innan vi åkte till folkets hus


cicci, sandra & bellus :)


David aka Saturnus eller kort och gott, Leif


festfixarna sofia och linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0