20 november

Idag vare studiedag! Så behövligt. Och på måndag drar praktiken igång. Ska bli så sköönt att slippa skolan och stressen ett tag. Ska vara på ateljé 13 i två veckor och dagis i segmon i en vecka. Någon som går i grums som har lust att dra pizza någon dag så säg till? :)

Så idag rymde jag till fröken andersson ett tag sedan vidare till Åmål eftersom min farbror fyller år idag. Grattisgrattis. Där blev det fika & tårta sen mat. Efter det drog jag, Erik, Carro och Ante ner till hockeyhallen och kollade lite hockey ett tag. Sedan var det dags att åka hemåt. Och nu har jag hamnat här och slöar.
Vad blir imorn? Inte en aning.




Måste säga att jag är kär i mina skor. Synd att jag aldrig hittar ett bra tillfälle att använda dem!



5 månader sen idag..
<3

Kommentarer
Postat av: sarah

guud va fina skor :)

2010-01-08 @ 19:10:58
URL: http://sajse.blogg.se/
Postat av: Sofia

I love them :D

2010-01-08 @ 22:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0