29 november

Skyltsöndag var det idag och har stått på klingan/gruvan och sålt bröd hela dagen. Har sprungit lite emellan. Skönt att det är över nu. Nästa vecka är det lucia på drillen och jag är sjuukt sugen på att visa upp vårat program. Vi ska bara enas om kläder, haha det kan bli svårt. Jag föredrar tights och Maria vill ha mjukis menmen, detta blir nog bra!

En vecka har gått på praktiken nu och jag stormtrivs, jag skulle lätt jobba där om jag fick ett erbjudande. Jättekul är det! Jag har framkallat lite bilder och gjort lite album men mestadels är det adresser som skrivits och så har jag stått i kassan. Men det är kul!



trött på det här nu. lägger snart ner.







Måste erkänna att vi är snygggga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0