fredag den 13

Igår var det dags för mig att få lite svininfluensa insprutat i armen. Jag var jättenervös innan vilket troligen berodde på att jag har sån otrolig sprutfobi. Sprutor är min mardröm. Jag fick iallafall sitta där och krama en hund typ. Nu har jag ont i armen men det överlever jag. Fick en hemsk huvudvärk idag också så skippade matten och åkte hem. Vilket de flesta i klassen gjorde. När jag kom hem så somnade jag och vaknade 3 timmar senare det var skööönt.




Imorgon ska familjen till forshaga och kolla på gymnasium åt lillebror. Stor han är. Så jag drar till malin och provar lite kläder och sen på kvällen blire party! Gööööött! Behöver göra något annat än läxor känner jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0