13 oktober.

Längesen jag skrev nu. Orkar inte längre! Har för mycket att göra.
Idag hade jag sovmorgon till ett. Rätt skönt, gick upp runt tio, duschade gjorde mig iordning och drog till skolan. hade matte och jag tror jag fattade något för engångsskull!
Efter det blev det arbetsmiljö och grupparbete om mobbning! Vi ville ha alkohol men någon snodde den!
Sedan blev det bussen hem. Satt och pratade med Robin, sjukt längesen! Till nyängen där snyggjäger kom på bussen och satte sig vid mig och börja fula sig som vanligt. Skönt att få skratta av sig lite!
Sedan blev det hem i typ 5 min sen farmor och åt mat och hjälpte pappa att fixa fläkten. Grejade även med farfars nyinköpta 42" LCD tv. avis? ja!
Sedan åkte jag och pappa hem och satte oss och fixade med HD-boxen och det gick ju sådär. Som med allt tekniskt när det gäller våran familj. Efter det så hamnade jag här och började leta musik till mitt bildspel och nu ska jag försöka sova en stund. Foto imorgon. härligt!

Godnatt.






Miss u.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0