20 oktober

Var ett tag sen jag skrev nu. En vecka tror jag!
Det är så sjukt mycket i skolan att göra nu så hinner inte ta mig tid att skriva.
Under helgen nu så har jag varit i åmål och gått på mârten med Rasmus, Anki och farmor köpte mig lite marknadsnougat! Mums!

Idag fyller Linnéa år och Robin fyllde år igår. Grattis till er båda!

Idag vaknade jag runt halv elva, hade sovmorgon idag så! Började med Matte vid ett och fortsatte dagen med en ny kurs, Mediekommunikation med Ola. Verkade inte som en jätterolig kurs. Men det funkar nog. Sist på schemat var Arbetsmiljö och jag och Linnea T gick nästan direkt för vi hade inget att göra till vårat grupparbete!
Vi har om mobbning så vi ska skriva en enkät vilket jag faktiskt håller på med just nu och sen ska vi intervjua lite människor som vi ska mejla till snart!
Åkte med 16.35 bussen hem efter att ha sprungit från torget till residenstorget och missat 16.00 bussen med ca 2 sekunder. Men sånt är livet!

När jag kom hem bjöds det på spaghetti och köttfärssås götte!
Sedan drog vi till farmor och farfar på en fika! Nu sitter jag här och har precis bestämt vilka yrken jag ska gå och lyssna på imorgon eftersom vi har yrkesinformationsdag och ska fortsätta med enkäten och kanske lite svenska snart!

Senare ska jag se på The Mentalist som har blivit en av mina nya favoritserier!

Godnatt!





Suddig som fan men snygg ändå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0