25 augusti

Idag fyller söta Emma år så stort grattis!

Jag har även kommit fram till att jag saknar sommarn i kil! Med Therese, Lina, Micke, Patrik & allihopa sjukt kul hade jag. Har inte varit i kil på år känns det som. Och det är nog iallafall ett år. Som jag var och umgicks med någon där iallafall. Men det kommer väl!

Idag har jag varit i skolan. Fixade lite på musikspelaren på multimedian sen vare dags för yoga. Skönt äre. Sedan blev det matte i en halvtimme. Sen hem & tv go mat & nu dator.
Imorgon kommer min kusin klockan 8 så ska väl vara barnvakt medans männen är i skogen. Sedan blir det nog lugn kväll eftersom jag ska upp tidigt på söndag. Liseberg blir det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0