jacob

tänkte tillägna ett inlägg till en mycket bra vän.

Jacob Jäger - Han är en såndär kille som alla vill vara vän med. Och som de flesta är lite småkära i någon gång. För han är den goaste killen jag någonsin träffat och han bryr sig om allt och alla runt sig, mer än om sig själv som han ofta glömmer bort att ta hand om.
Han är en av mina närmaste vänner och en vän som jag aldrig skulle klarat mig såhär långt utan. Han är en sån kille som man kan ringa till mitt i natten om man skulle behöva det.
Jag har känt Jacob sen höstterminen i sjuan och jag har otroligt många bra och även ett par mindre bra minnen med honom. Men alla är lika värdefulla och jag skulle inte byta honom mot allt guld i världen för han är värd så mycket mer.
Jag vill bara tacka han för alla gånger han har ställt upp för mig och jag hoppas att vi kommer fortsätta vara vänner en lång, lång tid.

Du är bäst Jacob, det är du verkligen!


Kommentarer
Postat av: Lisa

sköjeru elr däh finns ju ingen snällare person

2009-10-02 @ 14:31:49
Postat av: sofia

han är bäst

2009-10-03 @ 23:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0