8 januari

Andra dagen i skolan detta året idag. Började dagen med multimedia vilket resulterade i alldeles för mycket facebook och började spela farmville igen för att jag hade så tråkigt. Men så går det när man är duktig och blir klar hemma. Efter det var det lunch som bestod av fisk och potatis. Åt en tugga sen lämnade jag och Julia matsalen. Tog oss över gatan till Sundsta och skulle ha idrott men den var inställd. Så vi flyttade fram matten och slutade tjugo över två istället för tjugo över tre.
Åkte till stan och träffade Rasmus och Tobben. Sjuuukt längesen jag såg Rasmus. Saknad kille det! Therese kom också en stund. Sen gick jag och tog bussen hem och somnade i soffan. Vaknade vid halv 8 då stod det tacos serverat på bordet. Mums! Kollade på Let's Dance och sedan gick jag upp och satte mig här.

Helgen kommer nog bjuda på en hel del pluggande och städande. Blir nog en hemmahelg. Har inte hört något annat iallafall så.




Rasmus, Jag & Emelie på balen i 9an.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0